Näst sista dagen på året

Julen har varit givande och god. Jag har fått fina julkalppar. Av Eva i Halmstad fick jag en fin härva blått merinoullgarn. Kommer säkert att li en fin sjal. Jag fick också ett par sköna pulsvärmare med en söt vit kant. Och så var där maricapanbröd också. perfekt. Tack Eva.


Jag har ju gått med i Stickameras sockklubb och fick nu oktobersocarna klara, precis i tid för att få vara med i nästa års sockklubb också. De är stickade i garn från första garn&Tebytet. Garnet heter Step och innehåller Aloe Vera och Jojoba olja. det är jätteskönt att ta i och att stcika med. paketet kom från Britt-Marie i Uppsala. Tack än en gång.



Gott Nytt År

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Fina sockar...

2008-12-30 @ 16:39:43
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Kine

Fina sockar! Gott Nytt Stickår! Kram, Kine

2009-01-01 @ 16:17:11
URL: http://stickankine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0