Kort från Hemliskompis

Tack för kortet. Nu är jag så nyfiken på vem du. Jag har börjat kolla bloggarna på alla som är med, men det är ju så många att det tar lång tid. Min hemliskompis har inte lagt in att mitt paket har kommit fram. Hoppas hon gör det så snart det kommit fram för jag är ju spänd på det eftersom det inte står avsändare på paketet.
A, du har sagt att du läser min blogg. Ida och jag hade jättekul med disktrasorna. Och du jag har nu varit i Danmark 2 dagar på tjänsteresa och i morgon åker jag till Karlshamn med övernattning, men nästa vecka är jag hemma så jag kan gå på stickcaféet (hoppas jag). Jag åkte hemifrån klockan 05.15 igår och var i full gång till 21.30. Då orkade jag varken läsa eller sticka utan det blev sängen. Det verkar inte bli bättre i morgon kväll så stickning får det bli på lördag-söndag.

Kommentarer
Postat av: Ida

De kan sy in den över bysten så den passar bättre. vad menar du med skärning? det finns lösa axelband att ha till om jag kommer ihåg rätt. annars så får det fixas =) borde inte vara så svårt. den måste ändå sys upp ju. hoppas det blir/var trevligt i karlshamn. Kramis

2008-02-14 @ 09:58:55
URL: http://kidassticksida.blogg.se/
Postat av: Ida

Tycker ju inte om kaffe!! Funderar på att gå och sova en stund till. Har inte fått gjort ngt sen jag vaknade. sitter bara och tittar på datorn.... kram

2008-02-15 @ 12:02:26
URL: http://kidassticksida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0