Hemlispaket

Så var det då dags för bild av Hemlispaketets innehåll


Som synes är sticklingarna planterade.

Jag har en gissning på vem du är, Hemlis. Jag läser i alla fall en blogg som jag tror är din. Får se om det fortsätter stämma. Blir sjalen avlång? Jag har inte fått riktigt kläm på hur det kommer att se ut med fransarna, men det blir jag väl klok på när jag kommer igång.

I kväll är det stickcafé och jag har fått en lång lista från dottern, som inte hinner komma. Synd om henne. Jag har kommit en bit på min kavaj så det bör vara dags för bystinsnitten. Hur man nu stickar sådana. Men det kan jag ju skriva om en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Din Hemlis

Tihi jasså har du kommit på mig...
Ja den blir avlång...
Min är rosa...
När du har kommit på vem jag är ska du få se bild på min och se om det är något du vill göra :-)

Ska bli kul att se din kavaj.. *nyfis*

Hoppas din kväll har varit trevlig..

Kramizz Din Hemlis

2008-03-18 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0