Abstinens

Helgen gick utan att jag stickade något. Boken tog också slut så det blev mycket promenerande på ön. Vad tråkigt det var att inte ha något i händerna. Riktig abstinens.
Jag har anmält mig till Garn och tebytet och Sockklubben på www.stickamera.se . Ska bli spännande om jag får stickat några sockar.
Jag har köpt ett tepaket till garn och tebytet men lite mer ska det bli.






Men sen har jag faktiskt fått färdigt en stola till min man. Han är präst och ska ha den när det är blått i kyrokåret. Den är virkad i Tilda. Jag har tidigare gjort en halsduk i samma teknik till sonen.



Tyvärr är det inte stickcafé idag men jag ska hem och leta efter mer garn och mönster så jag har kommit igång med något tills nästa veckoslut.
Ha' det så bra i höstmörkret.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Halsduken/stolan är riktigt fin //eva

2008-10-23 @ 19:32:51
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: chaos

Vilken rolig halsduk! Jag skulle vilja sticka en liknande med gult och brunt, vet du var jag skulle kunna hitta mönstret?

2008-10-24 @ 09:04:15
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0