Uppdatering

Det är ju jättelänge sedan jag var inne och uppdaterade. Jag ska bättra mig nu. Det har inte blivit stickat så mycket. Istället har jag gjort vid min morfars gamla bokskåp, som är cirka 100 år gammalt. Jag målade det vitt när jag var tonåring men det var skaft och såg rätt så tråkigt ut. Vi hittade en gammalblå färg som vi tyckte var jättefin och så visade det sig skåpet hade varit målat i just den färgen en gång. Vi har sen tagit ut skåpet till ön och har nu fått bra med förvaringsplats.

Skåpet före målning.

 
Skåpet på plats efter målning

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Har ett gamalt skåp åxå.... Ibland är det väldigt svårt att plasera/har visat det i ett blogginlägg/... men.... man vill ju ha det kvar.... Jag vet att skåpet är tillverkat av min morfars farbror men det är ombyggt flera gånger och det finns inget som visar vem som gjorde det kvar.... Men det kommer att finnas i mitt hem tills jag försviner.... sen... //Eva

2008-10-17 @ 21:27:02
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Eva

Skåpet blev jätte snyggt i blått !

2008-11-01 @ 19:26:12
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0