Jag har fått paket

Igår när jag kom hem fanns det ett paket utan avsändare. Det visade sig vara Garn & Tebytet. Jag fick ett fint rött garn och Uppsalate + 2 goda chokladbitar. Jag hade skrivit att jag tycker om rött garn och Anna tyckte det saknades sådant bland mina alster. Helt rätt hade hon. Nu har jag 2 nystan som kan bli en skön halsduke eller ett par vantar. Anna har ett par jättefina på sin blogg. Tack så jättemycket.

Det fanns ett stort brev adresserat till mig som jag inte ville kännas vid men det visade sig vara en tidning, Stickmagasin.

Kan den vara från min Hemliskompis? Tack för den. Jag hittade ett jättefint tips i den. Det stod att man kan förvara sina stickor i plastfickor i en pärm. Jag stoppade genast mina stickor i plastfickor och vad många dublettstickor jag har. Och ändå saknar jag lång rundsticka 3,5mm till min dominotröja. Får snarast hitta ett par så jag kan fortsätta med tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0