Stickcafé i kväll

Nu har jag kommit hem från Tyskland, men det var en häftig landning i stormen igårkväll. Planet fick nog en skada för de kunde inte öppna dörrarna när vi hade landat. Det tog mer än 30 minuter och sen fick vänta en evighet på väskorna. Men hem kom vi och då hade vi ingen ström i delar av den nya lägenheten och det sipprade in vatten vid ett fönster. Så kan det vara även i nybyggda hus.
I Frankfurt gick vi en sväng på shopinggatan och såg detta häftiga köpcentra.

Det var ett genomgående hål. Undrar hur det uppför sig i storm?

Något garn blev det inte inhandlat. Jag såg inte ett enda nystan. Däremot blev det inhandlat en långklänning till Knutsbalen i januari.

Ikväll är det stickcafé hos Nystat. Dottern och jag planerar att gå dit. Jag ska ta med mina dominorutor och få hjälp med fortsättningen, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0