Sockgarnsbyte



Nytt byte på gång hos stickamera. Det måste jag ju vara med i. Jag får kanske ett garn till sockklubben som jag inte har provat tidigare och det är alltid spännande att testa något nytt.
Jag stickar just nu på min dominokofta och har en halv ärm kvar sen är det bara nederkant och halskant som återstår. Jag vet inte hur jag ska sticka dem ännu, men jag funderar på olika lösningar när jag är på morgonsimningen. Där har jag god tid att planera både det ena och det andra utan att bli störd.
Helgen ska tillbringas på ön så då blir det Percystickning.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

DEn blir jättefin, jag hoppas kunna göra klart den ikväll men vi får se, tre barn och man med feber gör att jag har ganska mycket för mig i allafall...

2010-02-18 @ 16:04:56
URL: http://www.entappadmaska.bloggspace.se
Postat av: tomtan

Väntar på en bild av koftan. Är jättenyfiken ler

2010-02-18 @ 21:35:50
URL: http://metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0