Garn och choklad 3

Jag har fått ett jättefint garn i en härlig blå färg med röda inslag. Garnet kommer från Lettland via Helsingborg och innehåller frtfarande lite fett. Precis som det isländska garn jag stickade med på 70-talet. Det blir så mycket varmare med fettet kvar och det brukar vara skönt för händerna när man stickar med det. Det fanns också fin choklad med, som jag kan knapra på när jag funderar på vad jag ska sticka av garnet. Det rättevisemärkta kortet från Tanzania är bara så vackert. Jättemycket tack Anna.


Jag hoppas mitt paket också har kommit fram. Nu ska jag fundera på vilket garn jag ska skaffa till garn och tebytet. Te har jag köpt på ön och jag planerar att köpa lingarn i veckan, för jag tycker det är ett fint sommargarn. 

Idag är sista dagen innan semestern och det ska bli jätteskönt att kunna ta dagen som den kommer i några veckor.


Kommentarer
Postat av: chaos

Gick det bra med chokladen? Tänkte att den kanske smälte något i denna värme. Det är skönt att värmen till slut kom! Det var riktigt fint garn där. Det är alltid kul att få paket. ha en riktigt skön semester! Kramis

2010-07-16 @ 12:45:59
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Fint att höra att allt kom fram och att du blev glad!

Ska följa bloggen och se vad som händer med härvan.

Ha en härlig sommar!

2010-07-17 @ 01:41:25
Postat av: tomtan

Vilket härlit garn!!!!

2010-07-26 @ 19:14:39
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0