Garn och tebyte


Nu har jag anmält mig till Stickameras Garn och tebyte nr 6. Det är alltid lika spännande att få nya kontakter på nätet och att få paket.

Jag håller just nu på att sticka med lingarn. Det är verkligen ettt behagligt garn när det är så varmt. Annars är det annorlunda att sticka med eftersom det inte alls är elastiskt.

Jag ska också visa två bilder på våra kattor. De trivs otroligt bra i frihet med att få gå ut och in som de vill. Den gamla katten har blivit 10 år yngre. I stan lämnar hon inte lägenheten, inte ens för en tur ut på ballkongen och här är hon endast inne en kort stund i taget. Fast då och då måste de vila en stund.




Verandan är ny för året och mycket uppskattad av alla. Den ena katten är en duktig klättrare och hon fick ta ner sig själv.


Kommentarer
Postat av: tomtan

Kattorna liknar oss... Varför vara ute istan när man kan va det "på landet" ler

2010-07-13 @ 09:55:38
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0