Nästa Stickfest i Väst

Nu närmar det sig verkligen, resan till Grötö. I morgon förmiddag bär det iväg med många olika färdmedel och byten: buss, tåg, tåg, buss, båt och promenad. I morgon kväll ska vi få lyssna till Kaffe Fassett och det ska bli mycket spännande. På lördag är det en heldags work shop med en medarbetare till Kaffe Fassett. Jag har kommit i stämning med att sticka ett par strumpor i Fassett teknik. På söndag är det en work shop med föreningen Sticka, då vi ska åka ut med båt och ombord få lära oss 2-änds stickning, som är en helt ny teknik för mig. Man ska ju dessutom ha olika stickprojekt med sig och nu har jag ju inga på gång. Jag får väl ikväll börja på ett par strumpor och sen hoppas jag hitta något spännande projekt på Grötö. Jag ser verkligen framemot denna week end. Vi ses kanske på Grötö.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas du får det trevligt i helgen.

och mitt minne é bra men kort.......skratt!

2010-03-26 @ 19:29:44
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0