Ultraljud

Jag fick ynnesten att följa med dottern när hon skulle ultraljudsundersökas. Nu har jag sett barnbarnet, ca 250 gram. Inte illa. Jag är så glad och tacksam. Jag började direkt på kvällen att sticka på en tröja.

I helgen fick jag bakat mycket, lussekatter, saffransbullar och kavring. Jag hann även med att göra brumkål som stoppades i frysen.
   
Det är ju mycket som ska hinnas med innan jul. Dottern och svärsonen ska flytta in i sitt hus under december månad och lite hjälp behöver de väl.

Mellan allt bakande hann jag med att besöka julmarknaden på Gamla Kassan i Landskrona och vi köpte ett ägg. Kan ju passa både till påsk och jul, hoppas jag. Fint är det i alla fall.



Jag har gjort i ordning mitt andra Hemlispaket men jag hinner inte skicka det förrän på måndag. Jag hittar inget bra kort och nu åker jag på diverse tjänstresor men på söndag ska läget vara under kontroll igen hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej, kul med hemlis paket mitt ska också iväg snart.

Har en liten tävling på min blogg om du villprova lyckan :-)

2010-11-23 @ 21:24:24
URL: http://www.entappadmaska.bloggspace.se
Postat av: Tomtan

Vilket vacker ägg!!!! Roligt att få vara med på barnbarnet redan från start, själv hoppas jag det dröjer innan....

2010-11-24 @ 08:28:54
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0