VAD TIDEN GÅR

Ser att det har gått en evighet sen jag uppdaterade sist. Jag har stickat en del men inte fotograferat. Jag trivs inte med kameran i min nya mobil men det får jag väl komma över. Bilder kommer så småningom. Jag har stickat klart ett par damasker till det kommande barnbarnet men jag väntar med att sy ihop dem tills SiV-11. Jag har anmält mig till work shop i montering. Annars har jag kommit av mig med stickning för jag har haft värk i händerna + att jag inte vet vad jag ska börja på. Idag har jag istället satt igång med julbak, lussekatter och saffransbullar. Sen blir det kavring också för det tar två dagar. Jag ska idag även hinna besöka Hemslöjden på Slottet och Nystat. Jag måste ju skaffa lite mer till Hemlispaketet. Nästa vecka ska jag åke på en korttur till Norge, Ålesund. Jag hittar kanske en garnaffär där.
Vi har lite vitt utanför fönstren och nu ser jag att det är julmarknad snett utanför i Gamla Kassan. Får försöka hinna med ett besök där också idag eller i morgon.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vinka om du far förbi Östersund ler

2010-11-23 @ 12:23:44
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0