Så är det helg igen

Jag får väl göra som dottern. Uppdatera inför helgen.

Jag kom med till Stickfest i Väst i mars. Det ska bli så kul att få åka dit igen. Dottern väntar barn just en av de dagrana så hon får vackert stanna hemma. Jag kommer kanske att vara helt splittrad, men det är nog bra att vara på lite avstånd. Tack A för att du fixade anmälan.

Igår var jag hos Viveka och "skvallrade" lite. Jag passade på att köpa lite av hennes fina ullgarn. Få se vad det ska bli. Jag har annars fortsatt sticka på mitt linne i eco bomull, bakstycket börjar bli färdigt.

Ikväll åker vi ut till ön och vi ska äta färsk krabba. Det ska bara bli så gott. I morgon fm ska jag spela golf, troligtvis den sista gången denna säsongen, sen bär det av till stan igen. Jag har grytlappen med tvåändsstickning på ön så jag hoppas hinna sticka lite på den. jag börja se slutet på den nu.

Jag tycker om bilder så jag sätter in bild på ett par strumpor som jag stickat i sommar plus en bild på pulsvärmarna i skuggstickning.



Det är svårt att fotografera själv, men det är löv hela väggen upp.



Trevlig helag!


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vilka häftiga strumor!!!!!

2010-10-19 @ 06:33:29
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0