Lite av varje och tävling

Det blir inga egna bilder på ett tag för jag har fått ny telefon och kan inte föra över bilderna än. Men jag har stickat mycket lite den sista tiden för det har varit flera tjänstersor och så fick jag låna boken HUNDRAÅRINGEN som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson. Den är jätterolig, jag satt och småskrattade för mig själv och till sist blev maken irriterad för det gick inte att prata med mig under hela helgen och så hade jag varit borta i en hel vecka. Läs boken.

Vi pendlar fortfarande mellan fritidshuset och stan för vi har kvar kattorna på ön. De trivs mycket bättre där framför en trång lägenhet.

Jag håller på att leta fram lämpligt att stoppa i första Hemlispaketet och på torsdag är det stickcafé. Jag hoppas hitta något bra där. Får kanske bra tips också.

Jag har hittat en utlottning hos Tefrossa, som jag skulle vilja vinna på, även om det inte är stickrelaterat.


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Visst var Hundraåringen bra!!!! Köpte den och gav den till mamma så fort jag lyssnat klart påden!!!! Vilken skröna!

2010-09-22 @ 18:03:54
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0