Sensommar

Sommaren börjar lida mot sitt slut. Känns konstigt men så är det väl när man har haft tidigare semester än vanligt. Så mycket stickat har det inte blivit, brukar inte bli det under sommaren. Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle gå på Thulinträffen och det gjorde jag. Många fina bilar var där.



Nästa bil var citron-lakrits färgad. Tjusig.


I helgen blir det kräftor tillsammans med make, bror och svägerska. Jag är inte så förtjust i kräftor men vi hade jättetrevligt i fjor och får det säkert i år också.

Nästa vecka ska jag på tjänsteresa till Lofoten. Ska bli jättespännande. Får väl ta med regnjacka. Veckan efter ska jag till Weimar och efter det till Kopparberg. Mycket resande på gång men det tycker jag är kul.

Jag har fått biljetter till Uppstickaren 2011 till mig och dottern den 22 september. Ska bli spännande. Ses vi där?
Uppstickaren 2011

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Lofoten de låter härligt de!!!! HA de så trevligt på ön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0