Garn & Te byte

Jag fick ett paket igår med ett mycket vackert blått sockgarn oc Lidköpingste. Tack så jättemycket. (Jag glömde ta med adressen på avsändaren) Bild kommer i nästa vecka och då ska jag ha hunnit med att smaka teet också.

Igår kväll var jag på vuxensimskola för andra gången. Jag ska lära mig ceawla och det ser jag fram emot. Jag går till badet i baddräkt och badkappa och det tar max 5 minuter om jag går långsamt. Långt har jag alltså inte. I eftermiddag blir det en tur till Hven för att i morgon ta en båttur med Hventrafikken och Jeppe till Köpenhamn. Hoppas det inte blir för mycket regn när vi ska strossa på Ströget.
Ha en trevlig helg var du än finns i Sveriges långa land.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

HA de så trevligt du me!!!

Postat av: belloon,

hur har din vecka varit so far? :) Rolig, seg?

2011-06-17 @ 16:46:16
URL: http://belloon.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Glad sommar till dig också :-)

2011-06-20 @ 13:16:35
URL: http://www.entappadmaska.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0