Byten och Vinter

Nu har Ulrika på stickamera.se dragit igång med nya byten. Jag kunde inte stå emot längre och inte heller välja vilket jag ska delta i. Så det blir båda.

Först ut är Vinterbyte



Det är ett byte med en okänd och bytet ska vara stick- och vinterrelaterat.

Sen är det dags för Hemlisbyte igen, som jag naturligtvis inte kunde stå emot. Här är det 3 byten som görs under tre månader. Jag skickar paket till en person och får paket från en annan.





Vill du också vara med på byten gå då in på stickameras hemsida och anmäl dig senast i morgon.

Sen har vi fått vinter här. Solen skiner, vindstilla, vitt på marken och i morse var det -8°C.

Utsikten från mitt fönster visar tyvärr inte hur fint det är.


Kommentarer
Postat av: Tomtan

VAr åxå tvungen att anmäla mig ler

Postat av: Hemlisvän

Hej jag är din hemlis men kan inte hitta svaren på dina frågor =)



Skall bli väldigt roligt skämma bort dig lite 3 månader framöver

2012-01-25 @ 10:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0