Gratitude



Närbild:


Visa Lisas Gratitude var jätterolig att sticka men att göra det i sockgarn var inte så smart. Den blev lite stickig, ha ha. Jag har ju sorterat i mitt garn så jag får väl söka genom och se om jag hittar ett mjukare garn och så ska det nog vara lite tjockare också.

Annars håller jag på att sticka en tröja till dotterdottern i garn och mönster som jag fick i Hemlis7 bytet.

I gårkväll var jag på step och det tar på krafterna, men i morse kopplade jag av med lite simning. Det blir jag inte lika trött av. Jag gick på crawlkurs i somras och nu kan jag utan problem crawla i 150 meter, men det går långsammare än bröstsim så jag gitter inte fler längder åt gången. Kommer kanske längre fram.

I Skåne har vi annars vinter, sol, lite snö och -5-6°C. Verkar inte blåsa just nu,men kallt är det ändå.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Här är all träning och promenerade inställt tills den här förb..... förkylningen ger upp hoppet!!!! Snygg sjal. Den står på attgöra listan......

Postat av: Anna-Karin

jag har stickat min i sockgarn också men det var steps så jag tror inte den blir så stickig, samma färg som din ungefär :-)

2012-02-09 @ 19:22:49
URL: http://entappadmaska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0