Semester

Jag njuter för fullt med sol och bad på Hven. Jag har varit på Ellas i Kyrkbacken och ätit jättegod mat, Surf & Turf. Att en hummer kan vara så god!! Bilder från bad och mat kommer efter semestern.
På ön stickar jagi ullgarn. Lite för varmt just nu. Men i kväll är jag i stan och här stickar jag på en sommarsjal i lingarn och det går perfekt. I morgon ska jag till Danmark och spela golf. Ska bli spännande att se om lektionerna jag har tagit ger resultat. I helgen kommer dotter med familj till ön så då ska jag bada med Esther.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Härligt med lite bad!!!

Är hem och hämtar kakel och fog och trall och färg och lite annat jox så man har nått jobb :D Mygg och knott!!!! Min vita takpanel är svartprickig..... Men så är livet :D Ha de så gott!!!

2012-07-27 @ 08:05:53
URL: http://entomtastankar.wordpress.com
Postat av: Petra

Hej!

Vilken urfin Esterklänning. Undrar så var du har

köpt mönster och vilket garn. Ser ut att vara norskt kanske Sandnes men jag är osäker.



Vore gulligt om du kan maila mig.



MVH Petra

2012-08-03 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0