Snart SiV på Grötö

Nu närmar sig Stickfest i Väst. Jag har förberett med stickningar som ska med som jag hoppas få hjälp med.

Så här långt har jag kommit med Esthers klänning. Nu ska jag maska av och sticka en separat fläta som ska sys på. Jag hoppas kunna sticka flätan och samtidigt plocka upp maskor och knyta an till den. Det ska jag be om hjälp med.
Annars håller jag på att sticka provlappar som ska vara med till work shopen Upplägg/Avmaskningar.
Jag hoppas också att på Torget hitta garn till marspaketet i Hemlisbytet. Det blir säkert inga problem.

I förra veckan kollade jag in Jupiter och Venus. De var så fina över Hven, men ack vilken dålig kamera jag har.

En prick syns och med god vilja kan man kanske uppfatta den andra också.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

HA de så trevligt på stickfesten!!!! Klänningen blir jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0