Hemlispaket

I fredags fick jag det sista Hemlis 8 paketet. Alltid lika spännande vilket innebar att jag var tvungen att öppna paketet direkt och sen missade jag nästan båten till ön. Paketet innehöll som vanligt jättefina saker. Bomullsgarn till en sommarbolero. Ska bara hitta ett lämpligt mönster. Jättegod choklad, som jag inte hade testat innan, och te som alltid kan användas. Jag fick ett par jättevackra trästickor också. Får väl använda dem vid något tillfälle när Knitpro stickorna är upptagna.


Jättemånga tack Mickelräv.

Kommentarer
Postat av: Barbro Lindberg

Kul för dig att du får hemlispaket fortfarnde! Min hemliskompis skickade ett paket och sen har jag inte hört av henne mer. Vet inte vad som kan ha hänt, hoppas inget allvarligt bara.

Stickar för fullt på barnbarnets tröja som nu blir klar i veckan. Fortfarnde kylig vår här på östkusten och tröjan kan säkert komma till användning till Kristi Hemmelsfärdshelgen.

Vore kul att höra ifrån dig.

MVH Barbro Li/ Signes frivoliteter

2012-05-14 @ 14:08:00
URL: http://signesfrivoliteter.blogspot.com
Postat av: Tomtan

Vilket härligt paket!!!!!

Skickade iväg mina teågarn och enkoppgarn paket i går och båda var till evor från en eva :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0