Semestern slut

Vilken fantastisk semester jag har haft på Hven i år. Sol, sol och varmt. Så mycket handarbetat har det inte blivit och inte alla småturer som jag hade tänkt mig. Några dagar till Kalmar och Öland blev det.
Gamla Kalmar hade jag inte besökt tidigare.
Ett dopp i Kattrumpan blev det. Mycket varmare än Öresund men lika fint vatten och sandstrand.
Bland annat besöktes Gråborg på Öland.
 
Efter hemkomst blev det ett besök på Thulinträffen på Citadellet i Landskrona och nu kommer bilden på bilen en gång till.
 
Vi passade på att fylla år också och födelsedagskvällen tillbringades på Ellas restaurang på Kyrkbacken med god mat och vacker utsikt.
Till sist bilden på den virkade brödkorgen. Det enda handarbete som blev färdigställt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0