Studentvantar

Vantarna till sonens kompis blev till sist färdiga. Jag hade lite för bråttom så när jag fäste trådar upptäckte jag att en maska var tappad. Bara att riva upp och sticka om. Detta är mitt problem när jag tittar på TV samtidigt som jag stickar och det desutom är mörkt garn. Men det gick ju att lösa.
 
Jag använde mig av överblivet garn och det blev inte mycket kvar:
I helgen blir det en tur till sonen och då överlämnas vantarna.
 
Igår var jag med maken och Rotary på studiebesök på DSVs nya huvudkontor i stan. Det invigdes dagen innan så det är ju alldeles nytt.
Enorma kontorslandskap, liksom terminalhallen som är 500 m lång.
Denna hallen är helt full varje morgon och eftermiddag för att tömmas igen på 4 timmar.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Så snygga!!!!!! Trevlig helg!

2013-02-08 @ 18:40:17
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0