Uppe ifrån och ner kofta

När vantarna nu är klara har jag fortsatt att sticka på min kofta. Igårkväll började jag på nederkanten.
 
I lördags var jag på Landskrona teater och såg Divertementos show: Erik av Pommerns återkomst. Jättetrevligt och vår teater är så fantastiskt fin. Den är från 1905 och nyrenoverad. I salongen är det bara 8 rader så man har verkligen närhet till scenen.Synd bara att jag inte blir färdig att gå dit oftare.
 
I söndags körde vi så till Kalmar och sonen. I år hade vi tur med vädret. Snön var ute i naturen och inte på vägarna som den var de två föregående åren vid motsvarande besök i Kalmar.
Ikväll ska jag besöka Farbror Elofs skafferi i Billeberga med goda vänner. Det var några år sen senast men jag hoppas och tror att de nya krögarna har lika god mat som de föregående. Rapport kommer.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Här är de stickpaus..... Onda axlar och en rygg som jag kan ge bort.... Men man får väl läsa en god bok istället :D

2013-02-13 @ 18:21:47
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0