Sista veckan i maj

Så har nästan hela maj passerat och vädret har inte varit toppen. Jag har ännu inte tagit årets första dopp i Öresund. Illa. Jag har däremot stickat klart min Karin Öbergtröja och håller på att blocka delarna för att sy ihop den.
Jag har även stickat klart min volangvante. Det var riktigt roligt att sticka med de små stickorna som jag köpte på SiV-13.
Nu skulle jag börja på min pagodmössa och då visade det sig att jag inte har 3,5 mm knit protippar. Ska leta i stan ikväll om jag har en gammal rundsticka i rätt storlek. I övrigt har jag inget sticke på gång. Det ligger lite strumpgarn så ett par sockar kan jag ju börja på.
Jag får väl ta en tur in på Nystat i nästa vecka för att hitta något nytt och få höra hur semestern har varit.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

HUGA!!!! HAr du inget att sticka på!!!! :D FAst de lär du väl åtgärda :D

2013-05-28 @ 20:29:50
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0