Adventskalender

Adventskalendern är klar och kommer att levereras ikväll. Den är stickad av restgarn. Därför har de olika objekten fått olika storlek.
Nu gäller det att fylla dem med roliga saker.
Skönt att alla blev klara tills vi åker på semester på torsdag. Jag såg på utrustningslistan att det stod handarbete så jag tar med Luftslott som jag precis har lagt upp. Kan nog bli bra tidsfördriv på flygresan och på bussturerna.
 
I väntan på avresan har jag börjat på en mössa till mig själv. Jag stickade ju en tidigare i höst och den fick dottern. Ska sen försöka minska i mönstret och sticka en till Esther också.
Den är havsblå, men det kan man inte tro med denna färgåtergivningen. Den är väldigt snabbstickad. Hälften hann jag sticka i söndags.
Jag återkommer i slutet av november med bilder och berättelser från semestern. (Vi ska åka till Etiopien och det ska bli jättespännande.)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Härlig adventskalender!!!! HA de så bra på resan!

2013-11-07 @ 16:23:18
URL: http://www.entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0