Babykofta och halsduk

Babykoftan är klar och jag fick jättefina knappar. Koftan känns jättemjuk. Jag fick mycket garn över så det kommer att bli en liten mössa också.
 
Nu har jag börjat sticka på halsduken i februaris Hitte På(se). Garnet är spunnet cashmere och detta garn är också fantatstiskt mjukt. Mönstret är lite knepigt, speciellt om man stickar ett litet fel. Jag klara inte att sticka baklänges utan jag har börjat 4 gånger sen fick det bli ett fel för garnet mår inte bra av att sticket repas upp.
 
Ska bli spännande att se vad det blir när det bllir klart.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

VA fin den blev!

2014-02-17 @ 18:14:49
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0