Vårhelg forts

Blev något fel när jag skulle bifoga bild.
Här kommer en bild på var vi satte poatis och sådde sallad.
Maken planterade ut en pelagron men jag blev rädd för frost så den fick ett skydd.
Vårlökarna blommar fint.
Jag har hunnit sticka Mars Hitte på(se) klart men bilden blev suddig. Det återstår lite dekoration så bilden får komma när allt är klart.
Jag hann sticka lite på Blixterbodakoftan.
 
Igår var jag hos dottern och genom vilka garn jag ska ha till work shopsen på SiV och så har jag börjat sticka på en sjal, Cameo, i garn från Norrgården som jag ska ha som pausstickning på SiV.
I morgon åker jag till Gråsten och kommer hem lagom för att packa och åka till Grötö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0