Oniongarn


Detta garnpaket fick jag av dottern för ett tag sen. Hon vann det när hon deltog i snabbaste stickerskan i Väst. Ett mönster följde med. 

Vet inte om jag ska sticka ponchon eller något annat. Garnet känns jätteskönt. 
Min Colettekofya växer liksom min Slå om Jakke. Tyvärr börjar de bli då skrymmande att det snart är dags att börja på något nytt som kan följa med på båt och flyg. 
I trädgården växer det så. det syns. På morgonen kan man skymta potatis och på kvällen har bladen växt jättemycket så de behöver täckas. Det är en härlig årstid nu. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Potatisen upp redan!!!!! Vi bor i ett avlångt land :D Här har tussilagon just kommit!
JAg har inte provat att brodera. Här inte så händig med nålen..... Men vem vet.....

2015-04-21 @ 13:48:36
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0