Pensionärsfredag

Sköna fredag är det verkligen. Jag har gjort min morgonmotion i simbassängen och i eftermiddag ska jag dit igen och badmysa Med Esther. Sen blir det stt åka till ön. I morgon är det vinprovning med Munskänkarna som avslutas med gemensam middag på Turistgården. 
Senast jag var på stickcafe gick jag höra att man ska hå många stickprojekt på gång. Nu har jag börjat på tre stycken. Först ett par strumpor, vilai, från sockboken jag har fått av dottern. 
Håller på med hällappen. 
En sommartröja i lingarn från Karin Öberg. 

Och en Harunisjal. 
Om en vecka ska vi åka på semester. Ska i helgen bestämma vilket sticke som ska få följa med. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Mycket på gång ser jag!

2015-02-01 @ 14:09:55
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0