Hemma igen

Så har den första senesterveckan gått. Jag har hunnit med riktigt mycket. Det är bra att göra lite noteringar varje kväll annars tycker jag att tiden bara går utan att det händer något. 
Nu är vi tillbaka efter week end turen till Umeå. Begravningen igår i Ålidhems kyrka var mycket fin. 

I Skåne finns inte många, kanske ingen träkyrka alls. 
Idag hade vi en fin eftermiddag hos min moster och träffade kusiner från Skåne, Linköping och Usa. En skön avslutning med många minnen som delades. 
Vi hann med en tur på Gammlia också. 
Kopia av nordsamiskt viste. 


Skidor som är mer än 2 000 år gamla. 
Så mycket stickat har det inte blivit. Jag köpte en bok på flygplatsen och den har jag läst så fort tillfälle har givits. "Sex år" av Harlan Coben. Rekommenderas. 



Kommentarer
Postat av: ida

Du passade inte på att besöka Limmo-design.se?

2015-07-20 @ 08:10:04
Postat av: Tomtan

Harlan Coben är alltid bra!!!!

2015-07-20 @ 20:37:54
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0