Semester dag 2

Vi får se hur länge jag orkar skriva om årets semester. Dag 2 inleddes i alla fall med ett morgondopp. Det har blåst så mycket att det fanns mycket tång och gräs på badbryggan och den hade dessutom delvis blåst sönder. Ett dopp blev det ändå. Skönt men snabbt när det bara är 16 grader i vattnet. 
Deltagande i Tjeligan, dvs golftävling med damerna blev det på eftermiddagen. Det gick inte så bra men jag blev inte höjd och det går jag väl vara nöjd med. 
Jag skulle börja sticka på ett par strumpor hade jag tänkt mig och då visar det sig att jag hade missat skriva ut mönsterrapporterna. De skulle öppnas separat och det hade jag inte noterat. Här på ön finns ingen skrivare så jag får väl hitta något annat att börja sticka på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0