Tisdag i tredje semesterveckan

I eftermiddag deltog jag i en golftävling här på ön. Jag är nöjd med mitt spel trots alla regnskurar. Skönt efteråt att man har rört på sig trots vädret. 
Jag har läst slut boken om katten Bob



Spännande att få en bok som jag inte hade hört talas om.  Jag kan verkligen rekommendera den. I ett tidigare Stickamerabyte fick jag boken Niceville. Det är också en intressant bok som jag inte hade hört talas om innan.  För mig är det nästan mer spännande med böckerna än garnet som finns i paketen. 
Och här en bild på vår katt. 



Kommentarer
Postat av: Tomtan

Niceville är en underbar bok!!!

2015-07-30 @ 12:57:58
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0