Mitt i november

Denna hösten har verkligen varit dryg. Trots penicillin fortsatte jag hosta och först idag har det varit lite mindre. Jag har även börjat jobba mer igen nu i november samtidigt som vi har börjat sortera i lådorna i källaren. Vi ska inte flytta förrän i januari så vi är ute i god tid, än så länge. 
Igår hörde jag ett mycket intressant föredrag om När hemmafrun blev arbetslös på 60-talet. Det är ju en fantastiskt stor förändring det har blivit i samhället på den här tiden. 
Jag har stickat klart en julklappströja till Ernst i Baby Merino från Svarta Fåret. Ett underbart garn stt sticka med och tröjan är jättegosig. Bild kommer en ljus dag. 
Det får bli en bild på katten istället. 


Hon får inte ligga på soffbordet. Det är nog en protest för att hon får för lite uppmärksamhet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0