Torrevieja i oktober

Vi var ju på en veckas semester till Torrevieja för några veckor sen. Jag blev förkyld några dagar innan avresan men tyckte jag var bra därnere när vi kom hem hade jag börjat hosta och det har jag gjort nu i 14 dagar så igår besökte jag vårdcentralen. Det visade sig vara lunginflammation så då är det inte konstigt att jag har varit trött. Jag har ändå hunnit sticka en hel del på en kjol till Esther. 



Några bilder från Spanien får det bli. Dadlarna var mogna 



Granatäppleblommor

Och mogna på träden


Vi besökte en fantastiskt fin palmpark i Elx. 

Det finns en palm med 7 stänglar. 

Jag badade men det är inte dokumenterat. Det var gott om plats på stränderna. 

Och till sist en bild av mig på strandpromenaden. 



Kommentarer
Postat av: Tomtan

Härligt!!!!
Kjolen kommer att bli jättefin!

2015-11-15 @ 17:57:10
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0