Jordgubbar och lurad


Årets första svenska jordgubbar. De är bara så goda. 
I veckan fick jag en ny leverans från Testagram. Många nya spännande saker. 

Teet har jag smakat och det var jättegott.  Beställs från www.testagram.se  
LURAD 
I förra veckan blev jag ombedd att uppdatera min telefon och det gjorde jag naturligtvis. På morgonen efter kunde jag inte öppna telefonen. Stressad körde jag till jobbet och det var mycket som skulle fixas där på morgonen. När jag öppnade min PC och gick in på min privata mail hade jag fått ett mail från apple angående aktivering av applekontot. Det gjorde jag och då var jag tvungen stt uppge ett kontokortnummer för att kunna slutföra aktiveringen. Efteråt fungerade telefonen och jag var naturligtvis glad. I tisdags när jag så kom till jobbet gick jag in på internetbanken för att kolla en sak och upptäckte att kontot var tömt på alla pengar. Det var ju precis efter lönen hade kommit in så det var rätt mycket pengar på kontot. Någon hade under helgen handlat i England, Frankrike, Tyskland och via internet när jag var på Hven.  Jag har haft ett par jobbiga dagar med bank- och poliskontakter. Idag fick jag tillbaka alla pengar på kontot. Jätteskönt oh sommaren är räddad. Det var tydligen ett falskmail som inte något från Apple. I och med jag var så stressad noterade jag inte det. Hoppas jag aldrig kommer att upprepa detta misstag. Kag blev totalt lurad. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Men va otrevligt!!!!! HUVVA!!!! Tur att det löste sig.
Vill önska en trevlig sommar!

2016-06-12 @ 11:20:43
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0