Morgonpromenad

Jag har sovit hos dottern och svärsonen inatt. Dottern är morgontidig så kl 04.30 ringde klockan. Jag tycker jag i vanliga fall går upp tidigt när jag går och simmar och då är det en hel timme senare. Vi gick en promenad i snön och halkan på 60 minuter. Sen blev det en god kopp kaffe framför TVn. Det var jätteskönt det också. På jobbet var jag sen ovanlligt tidigt.
4de advent ska tillbringas i stan med köttbullstillverkning och inköp av julklappar. Sen har jag även fått låna den andra Stieg Larsson filmen, av dottern, så det blir inga problem med dåliga TV-program.

Kommentarer
Postat av: tomtan

Härligt! Måste komma igång med mina tidiga mornar igen! Allt blev liksom rubbat av lånevovven för då var det annat som styrde....

2009-12-19 @ 20:04:23
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0