Den som väntar på något gott....

...väntar inte för länge. Så rätt det är. I torsdags kom avin och igår hämtade jag ut novemberpaketet i Hemlis7- bytet. Se så mycket gott


Garn till en röd halsduk. Perfekt, röda ljus, disktrasa och så choklad från Åre. Jag har bara läst om det men inte smakat det. Ska bli så gott. Jättetack min Hemliskompis. Kan jag få någon mer ledträd än att paketet är postat i Sundsvall?

Sen måste jag visa en bild på Pälsdjuret Doris.


Det är sonens katt som efter att ha varit en ful källing har blivit en tjusig kattdam. Hennes päls är fantastiskt mjuk, men det finns spår efter henne lite överallt. Vi har henne i huset på ön så vi måste åka ut varannan dag. Nu ska sonen börja plugga på annan ort i januari så jag hoppas verkligen han tar henne med. Vi har ju redan två katter i stan som barnen har lämnat efter sig när de ämnade hemmet första gången.


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vilket härligt paket.... Det kan vara ett jämtlänskt paket för då stämplas det åxå i S-vall....

2010-12-16 @ 11:44:35
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: hemlis

Kommer ett lokalt julkort på posten :-) Hoppas det kan hjälpa dig...

2010-12-18 @ 16:43:46
Postat av: Christine Vörgren

Hej.. va kul att se att du har samma sängöverkast som jag har,,,o va fint du stickar,,,!! kikka i Finland

2011-03-06 @ 13:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0