God Jul

Igår kom julpaketet från Testagram. Det är alltid lika spännande att öppna och få se vad som finns att testa.
Haribo godis som tillhör makens favoriter och choklad utan socker. Chokladen är sötad med Stevia. Smakade helt OK.
Lite nyttigare. I alla fall det som ska bli raw food bollar. Det ska bli spännande att testa.
 
 Nyttig dryck och Bakis tabletter. Tabletterna ska jag ge sonen till nyår. Ska bli spännande att få höra om de gör nytta.
 
Smörgåsrån med gräslökssmak är väl inte fel till Philadephiaosten. Och till sist lite duschtvål.
 
Annars håller jag på att sticka på Esthers julklapp och jag tror jag hinner få den klar.
GOD JUL
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

De kommer säker väl tllhands :D
Gott Nytt År!!!

2015-12-30 @ 14:30:09
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0