Mössor

Dottern berättade att diakonin i församlingen önskar mössor till julklappar. Jag stickade en Astridmössa av garn jag fick på Sandnesgarndagen i Nystatbutiken. Jag fortsatte sen att sticka 3 till av restgarner som jag hittade när jag sorterade garn inför flytten. 
Hostan som jag nu har haft i 2 månader tar på krafterna och så fort jag sätter mig och kopplar av känner jag hur trött jag är. Det är en av anledningarna till att det är så långt mellan uppdateringarna. I em ska jag gå på Kvarntorgets julmarknad. Jag brukar alltid hitta något att köpa. Det är bara synd att det är så tråkigt väder, grått och fuktigt.  


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vilka härliga!

2015-12-07 @ 11:32:05
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0