Sista semestern är slut

Min sista semester är slut idag. I morgon åker jag med tidiga båten, 06:50, till stan för vidare färd till jobbet. Jag ska nu arbeta 50% till årsskiftet och sen får vi se om det blir någon fortsättning eller om jag accepterar min ålder och går i pension.
Semestern avslutades med en golftävling idag och tillsammans med min medspelare vann vi andra pris, 3 st fläskfiléer.
Jag har i sommar stickat på en kofta som ännu inte är klar. Jag har lite mer än hälften kvar på ärmarna men den verkar bli fin.
Jag har däremot blivit klar med en tröja, Alfons bruna tröja, i grönt till barnbarnet och en Karin Öbergtröja till mig själv.


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Härliga tröjor!!!!! Låter skönt med 50%, Så borde alla kunna ha det.

2016-08-19 @ 17:02:02
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0