Höganäs Saluhall

Idag gjorde vi en utflykt till Höganäs. 


Vi åt en jättegod lunch i restaurangen på andra våningen omgivna av toppen av de gamla ugnarna och med utsikt över saluhallens fantastiska utbud. 

Ett besök i en av de gamla ugnarna blev det också. 

Jag kan verkligen rekommendera ett besök på saluhallen. 
På vägen hem körde vi inom Tomatens Hus utanför Landskrona. Kan också verkligen rekommenderas. Tomaterna kan ersätta godis. Glömde tyvärr fotografera några av alla olika tomater. 

Kommentarer
Postat av: Annorlunda

Vi har haft en fin (Midsommarafton) i går. Vi åkte till ett ställe och firade sedan efter det så åkte vi en runda. Sen har vi tittat på film i går. I dag blir det nog lugnt på (Midsommardagen). Har en fortsatt trevlig midsommarhelg!
Hej och välkommen till min blogg!
45 år gammal och bor i Småland tillsammans med min familj!
Jag fick själv diagnosen ett antal år sedan!
Jag är förtidspensionera sedan början på 90 talet!
Gastric Bypass opererad i Nov 2010, från 120 kg till 70 kg!
Följ gärna mig och min lilla familj i vår vardag! http://nouw.com/annorlundaannorlunda

2016-06-25 @ 16:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0