SiV 2016

I år blev det bara en dag på SiV. Vi hade ett fantastiskt fint väder. 

Turligt skulle vi bara över vattnet till hotell Maritim. Det blev tyvärr ingen promenad till fästningen. 
Men jag kom upp på Torget. 
Mycket folk och god stämning som vanligt. Jag köpte bara strumpgarn. 


Ljusgrå. Väldig neutralt. 
Vi gick på vår work shop om Ravelryteknik. Många bra tips fick vi av Ulrica. 

Nu ska jag uppdatera min sida där. 

Sen blev det lite mer sockgarn. Dottern hade i förväg beställt av Lene Fredsminde. 

Inte riktigt lika neutralt som det grå garnet. 
Nu ska jag hålla påskledigt på Hven. Hoppas bara det onda i benet släpper så jag kan gå på golfskola med dotterdottern. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Hoppas ni hade det trevligt på Hven och att det var bättree väder än i Härjedalen.....

2016-03-29 @ 06:54:47
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0