Gott nytt år

Nu ska jag vara en glad pensionär. Hoppas dock att det blir lite jobb till nu under våren. 

2017 har i alla fall inletts med den vanliga turen till Lalandia med barn och barnbarn. Det är alltid jätteroligt med barn därnere. Det finns rutschkanor som passar alla åldrar. 

Idag har jag anmält dottern, kompis Annicka och mig själv till Stickfest i Väst. Hoppas vi får plats. 

Jag ska också visa vad jag har stickat till barnbarnen i höst och som de fick i julklapp. 
Esther fick byxor samt strumpor + mössa i Frostfärger. 

Ernst fick en reflexväst. 


Den fungerar jättefint. Se själv. 


Bilderna har tagits med och utan blixt. Nu stickar jag på en väst till Esther. Hon vill ha en egen också. Den värmer också bra för det är 16% ull i det. 


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Fina julklappar!
Sv: Tror chilin lessnat på livet.....

2017-01-16 @ 21:01:12
URL: http://entomtastankar.com
Postat av: Tomtan

Mysterievanten Bonny
Heter sidan på FB

2017-01-19 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0