Spanien 6 Mat

Mat är ju viktigt. Tapas är jättegott annars tycker jag att det spanska köket inte är då spännande. Vi åt god italiensk mat och faktiskt också god engelsk mat. 
(null)
Grillad bläckfisk var nytt för mig. Gott. 
(null)
Paella. Denna såg godare ut den smakade. Jag åt en annan också och den var fantastiskt god. 
(null)
Sangria ska man naturligtvis dricka i solen. 
(null)
Engelsk Cumberlandkorv med stomp. Första gången som jag har ätit god engelsk korv. 
(null)
Spännande mat från Venezuela. 
(null)
Vietnamesisk mat. 
(null)

(null)
Fantastiskt god italiensk mat som dessutom var vackert upplagd. 
(null)
Frukt och grönt var jättegott. Här mango som jag aldrig smakat förr. Avokado var saftig och fyllig i smak. Apelsiner, dadlar och jordgubbar njöt vi också av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0