Lite av varje

Det var länge sen jag var inne på bloggen och nu när jag har haft tid var den inte igång. Jag har fotat en del av min jacka/kavaj. Jag är mycket nöjd med att blanda lingarn och ViKans Ullgarn. Det blir mycket fast, nästan som tyg, och jag har tänkt fodra jackan så det blir säkert bra.
Idag slog den första bomman på persikoträdet ut. Det är nog 10 dagar tidigare än förra året och jag hoppas verklgen det finns insekter och att det inte blir några nätter med många minusgrader.
Jag hoppas hinna sätta in foton i morgon annars får det vänta en vecka till.

Kommentarer
Postat av: tvanystan

Persikoträd!!! Jag har sett några tussilago *ler* //E

2008-04-03 @ 19:35:09
URL: http://tvanystan.blogspot.com/
Postat av: Kida1984

Vilken färg ska du ha på fodret ellr det är inte bestämt? kommer inteitll mlamö i morgon. åker med prinsen till hässleholm i stället. ska nuj förbrerda inför tentan. kramis

2008-04-04 @ 07:04:56
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0