Tävling

Fnixen har en tävling där du kan vinna en bok. Tävlingen pågår till den 20 december. Tyvärr klarar jag inte att få in bilden av boken här, men kolla på Fnixen funderar sidan så ser du hur den ser ut.

Jag har nu köpt samtliga julklappar. Jätteskönt. Jag ska bara på tisdag alt onsdag förmiddag baka ljust matbröd sen är det mesta klart som ska göras i förväg. Julpyntets utsättande överlåter jag till övriga i familjen, möjligtvis ska jag lägga ut lite juldukar. Julblommor måste jag ju också köpa på måndag/tisdag.
I kväll åker vi till ön för promenader, stickning av oktoberstrumpor och så ska jag försöka läsa ut Bodströms bok om Rymmaren. Den är inte dålig men jag tror jag har hållt på att läsa den i två månader. Inte speciellt spännande eller så passar den bara inte mig. Ha en skön 4de advent.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Gav upp Rymmaren..... Ha en bra helg

2008-12-19 @ 17:24:27
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0