Livstecken

Jodå jag lever och mår bra fortfarande, men jag har inte hunnit med att sticka många varv sen senast. All ledig tid har gått till målning och städning av fritidshuset och på fredag skall allt externt arbete vara klart. Skönt! Det har varit intensivt med allt som ska fungera. Sen återstår den sista delen av slutstädningen och komplettering av möbler. Vi hittade sängar igår som var perfekta, men som vanligt är det problem med transporterna. Det är inte många som åtar sig transport ut till öar och Hven är ju just en sådan. Fast det finns ju 3 sängar så vi kan flytta ut nästa helg och börja arbetspendla.
Även om jag inte har stickat så har jag förstås broderat en hel del på kvällarna framför TVn. Jag håller på med en kudde i skånskt yllebroderi och jag börjar se slutet. Det kommer en bild när jag har nått ditt.

Ha det så bra i sommarvärmen, så återkommer jag någon gång före den 26/7 för då börjar min semester (utan tillgång till internet.)

Kommentarer
Postat av: TvaNystan

Ha det bra på semestern! Själv stickar jag den 14/7 //E

2008-06-30 @ 17:43:29
URL: http://tvanystan.blogspot.com
Postat av: Monica Hansen

Jag har aldrig varit på Hven men min mamma som föddes -33 berättade hur hon och andra ungdomar från Landskrona hade cykelsemester med tält på Hven och hur roligt de hade där:)

2008-07-14 @ 09:31:11
URL: http://metrobloggen.se/MonicaHansen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0