Garn & tebyte

Jag har fått mitt paket. Så glad jag blev. Tack Britt-Marie i Uppsala.
image8

Ett garn med jojobaolja. Det ska bli spännande att testa. Jag ska be dottern om ett fint strumpmönster från Stickameras sockklubb som hon är med i. Teet har jag inte hunnit testa än, men chokladtvålen ska jag ta med till fritidshuset för att få goda dofter i badrummet där.

När jag ändå höll på att fotografera tog jag en bild av en kudde i skånskt yllebroderi som jag gjorde i somras. Jag tycker själv att den är så fin och så är det jätteroligt att sy.
image10

Detta får bli allt för idag. Ha det så bra alla.

Kommentarer
Postat av: Kida1984

Vad fint garn! Det får jag ta och klappa på på tisdag. Eller hur =) Om ca 10 dagar kommer ett nytt mönster så får u ett till att välja på =) Kramis

2008-03-15 @ 09:00:57
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0